سنوی NT
۱۴۰۴/۰۹/۲۹

تصویر
۴ پاسخ

😍😍😘😘💕💕

منم سونوی آنومالی نوشته بود سونوگرافی کنترل توصیه می شود
برای تو هم نوشته سونوگرافی مجدد یک ماه بعد توصیه میشود

تاریخش تازه متوجه شدم🙏🤭🤭

فقط طول سرویکست ۳۱ سعی کن استراحت کنی پله زیاد نیای نری کار سنگین نکنی می‌ره بالا
فقط یه سوال چرا زدی هفته ۲۸بارداری اما آنتی زده ۱۱هفته

سوال های مرتبط

مامان آمین💙 مامان آمین💙 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی