۱۲ پاسخ

مامانم دیروز رفت گف 1کیلو 400
از تغذیه اته فک کنم

جنین از هفته ۳۱ تا ۳۶ وزن گیریش بیشتر میشه نگران نباش فعلا هنوز تمرکز بدنش رو کامل شدنه کلیه هاش و ریه هاش و اینا هس

اره عزیزم یکم‌ کمه اشکال نداره قشنننگ ب تغذیت برس دو هفته دیک برو ببین چقد اثر کرده

میگن زمان مناسبش ۳۱ هفتس درسته؟

منم دوشنبه هفته آینده میرم سونو وزن خیلی نگرانم

دکترم میگه اگه صدک زیر ۱۰ باشه نیاز به بررسی هست.نگران نباش یکم به تغذیه ات برس، احتمالا بهت پودر لیدی میل میده که بخوری

سلام عزیزم خوبی دکتر برام سونو وزن نوشته نگفت چند هفتگی برم شما چند هفته رفتی؟؟؟؟؟

بله کمه عزیزم

یخورده کمخ

میگن سونو وزن بچه وزنش باید حداقل ۱ کیلو ۵۰۰ باشه نرمالش همینه حالا باید بری پیش دکترت ببینی اون چی میگه احتمالا پودر بهت میده ک بچه وزن بگیره

صدکش چند بود؟

شاید ۱۰۰ گرم یا ۲۰۰ گرم کم باشه من ۲۸ هفته و ۴ روز ۱۱۹۹ بود

سوال های مرتبط