۱۱ پاسخ

سلام عزیزم ، من هم الان ۲۹ هفته هستم و رفتم سونو و وزن بچه رو ۱۰۴۸ زد خیلی نگرانم 😔 میشه لطفا راهنماییم کنید ؟ بچتون زمان تولد وزنش چقدر بود به سلامتی ؟

اره عزیزم کمه حلیم ووبستنی و چیزای کبابی اجیل بخور

عکس سونوت رو میشه بذاری عزیزم

خوردن سبزیجات شاهی و جعفری خطر ناک؟؟

پروتئین و گوشت و مغزیجات خیلی استفاده کن نگران نباش وزن میگیره حسابی

یکمی کمه نگران نباش آب دورش خوب بود

1200/1300باید باشه معمولیش

ن خیلی کم نیست
ولی شیر برنج
آبگوشت
حلیم
مغزیجات بخور قشنگ وزن میگیره

نه رشد و وزن گیری تازه از اول ۸ماهگی شروع میشه ناراحتی نداره

ناراحتی نداره خوشکلم چیزای مقوی بخور وزن میگیره

یکم کمه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید علی✨️🐣✨️ مامان سید علی✨️🐣✨️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان یاشار مامان مامان یاشار هفته سی‌وچهارم بارداری