اتفاقا سرشار از ویتامین هست...وزن دهی هم داره....بنظرم عالیه....خیلی از دکترای اطفال میگن بدن به بچه ها....من مدل گندم و حرما رو از همه بیشتر دخترم دوس داره خوشمزه تره
منم تازه گرفتم ک بدم بهش
جایی میرم نمیشه غذا درس کنم براش راحت سرلاک میدم
دکتر بچم از ۶ ماهگی گفت برنج و حریره رو بده من گوش نکردم گفتم نههه خودم درست میکنم اشتباه کردم الان تازه شروع کردم خرما و گندم دارم میدم پر ویتامین کله صبح بچم بیداره سریع اماده میشه بهش میدم تا باز ظهر سوپ یا فرنی درست کنم
من از اول ۵ ماهگی میدم خیلی خوب بود راضی بودم
خوبه من دادم
من از۶ماه میدم
هرکسی یه نظری واسه خودش میده.
من دکتر واس پسرم نوشت میدم راضی ام.
تو این برنامه هم یه جا قشنگ درباره سرلاک توضیح داده که اصلا بد نیست و حتی کلی مواد مغذی توش داره ومیشه به بچه داد☺️
چرا خوب نباشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.