چطوری به دخترم یاد بدم با نی اب بخوره؟

۴ پاسخ

لیوان ابخوری توییست شیک خیلی عالیه دختر من راحت باهاش اب میخوره

هنوز زوده عزیزم

خودشون غریزی مکیدن بلدن دیگه من تا دادم دخترم خیلی راحت کشید بالا خورد دیگه نمی‌دونم چون با شیشه شیر میخوره یاد گرفته یا غریزی بود خلاصه بلد بود

من ک امتحان کردم نمیخوره میجوعه نی و 🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی