خانما تو ساک بیمارستان باید چه چیز هایی بزاریم میشه بگید ممنون

۳ پاسخ

واسه بچه: پوشک. شیشه شیر .خشک کن. دودست لباس جوراب دستکش کلاه. پتو. پستونک .دستمال مرطوب .

واسه خودت:دوتا لباس زیر.شال.لوازم آرایشی. پیراهن راحتی برای مرخص شدن.پوشک.خوراکی .لیوان قاشق پیش دستی اینا واسه کمپوت اینا ک میخوایی نوش جان کنی. شکم بند.

تاجایی ک میدونستم گفتم عزیزم امیدوارم مفید باشه

تاپیکم

اینو یکی مامانا داد

تصویر

سوال های مرتبط