با قیچی بکن ناخن هاش
پوست که نمیشه بکنی
بپز بعد استخوانهاش بگیر میکس کن
بزار فریزر تو قالب یخ
بعد در بیار ی تیکه بنداز تو غذا
با چاقو با قیچی ولی راحت تره قشنگ قیچی کن پوشت پا رو نمیکنن ولی وسط پنجه اش رو برش بزن بکن اگه کثیفه بعدش یه پوست نازک و زرد اگه داره با دست جدا کن اون کثیفه یه تیکه کوچیکه اگه هست بکن
پوستش نمیگیرن یجا هاش زخم بگیر وسط کف پاهاش بگیر با چاقو ببر
با چاقو بالاتر بزن بیفته به بند انگشتش😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.