۵ پاسخ

منم ی ماهه هنین شده ارغوان
ب دکترش گفتم شربت خواب بنویس
گفت نباید زیاد بدی عادت میکنه

پسر منم جدیدا اینجوری شده کلافه شدم

واقعا ی وقتایی ادم کم میاره حق داری
ما همه تو همین وضعیتیم
ولی نگاه ب خنده و بازیشون خستگی ادم رو در میبره

بچه ی اول خیلی سخته .منم همین حال روزای شما رو داشتم.ولی الان واسه دومی درسته خیلی سخته ولی باز یه کم آدم تجربه داره باز بهتره

منم همینطور اصلا خابع عمیق و طولانی ندارع شب تا میخام گرم خاب یشم بیدار میشه

سوال های مرتبط