منم ی ماهه هنین شده ارغوان
ب دکترش گفتم شربت خواب بنویس
گفت نباید زیاد بدی عادت میکنه
پسر منم جدیدا اینجوری شده کلافه شدم
واقعا ی وقتایی ادم کم میاره حق داری
ما همه تو همین وضعیتیم
ولی نگاه ب خنده و بازیشون خستگی ادم رو در میبره
بچه ی اول خیلی سخته .منم همین حال روزای شما رو داشتم.ولی الان واسه دومی درسته خیلی سخته ولی باز یه کم آدم تجربه داره باز بهتره
منم همینطور اصلا خابع عمیق و طولانی ندارع شب تا میخام گرم خاب یشم بیدار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.