بچه هاااا یه چیزی واقعا برام سواله؟؟
من دو رو وری هام هر کی زایمان کرده مثلا دوستم
خواهر شوهرم چه میدونم فامیل و اینا
همه وزن بچه هاشون همین ۲۵۰۰
۲۶۰۰ ، ۲۷۰۰ ، دیگه خیلی زیاد بوده ۳ کیلو بوده
قدیما پس چرا بچه ها وزنشو همه ۳۶۰۰ ،۳۷۰۰،
۴ کیلو بود
چرا واقعا قدیمی ها مگه چی میخوردن؟ بخدا من همه چی پروتیین خوردم مرغ خوردم ماهی خوردم
مغزیجات خیلی خریدم خوردم بازم رفتم سونو تو ۳۱ هفته ۱۷۲۰ وزنش😁چرا واقعا
چند خریدی
واااای یعنی من هی به دکترم میگه یه چی بده من بخورم بچه وزن بگیره میگه نیازی نداری خودش وزن میگیره
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
من نخوردم ولی تعریفش شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.