۵ پاسخ

بعله توی اکثر صبحانه ها

بله شب قبل میزارم خیس بخوره بعد تو فرنی یا اوتمیل اضافه میکنم. البته نباید یکسره بدی چون طبع سرد داره باعث اسهال میشه

داخل اوتمیلش.

براچی خوبع

بله میدم تو اتمیل و فرنی

سوال های مرتبط