۵ پاسخ

چقدر شعورتون پایینه این عکس چرت چیه میزارید اه چقدر حال بهم زنی مگه مادر نداری نمیتونی برا اون بفرستی راهنماییت کنه چقدر بی شخصیت هستین هزار جور زن باردار با ویار هست از همه چی حالشون بهم میخوره چرا گهواره ادم هایی مثله شمارو پرت نمیکنه بیرون

این ترشح ها عادیه دیگه داری نزدیک ب زایمانت میشی باید هم ترشح داشته باشی نگران نباش

هفته ت بالاس نترس چیزی نیست

من ک چیزی ندیدم

منم این شکلی ترشحاتم جدیدن دو هفته فکنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا رادین مامان آقا رادین ۶ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی