قرص های افسردگیتو میخوری یا کنار گذاشتی ؟؟
تلقین نیست خواهر فقط با دارو خوب میشی اگه شرایط داری برو روانپزشک دارو میده
از استرسه منم همینطورم انگار ی نفر دستشو گذاشت رو گلوت نفست کم میاد من ک خیلی داغونم خدا کنه ی پولی بیاد برم دکتر نمیدونم خدا تو وقتی میدونی ما هیچی نداریم چرا اونقدر مارو گرفتار مریضی و دکتر میکنی
همش استرس
سلام روبیکا گروه دورهمی و آشپزی داریم اگه خواستید شماره بدید اد کنم
خاهر همش از استرسه
بیخیال شو اینقدم اخبار گوش نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.