۶ پاسخ

قرص های افسردگیتو میخوری یا کنار گذاشتی ؟؟

تلقین نیست خواهر فقط با دارو خوب میشی اگه شرایط داری برو روانپزشک دارو میده

از استرسه منم همینطورم انگار ی نفر دستشو گذاشت رو گلوت نفست کم میاد من ک خیلی داغونم خدا کنه ی پولی بیاد برم دکتر نمیدونم خدا تو وقتی میدونی ما هیچی نداریم چرا اونقدر مارو گرفتار مریضی و دکتر میکنی

همش استرس

سلام روبیکا گروه دورهمی و آشپزی داریم اگه خواستید شماره بدید اد کنم

خاهر همش از استرسه
بیخیال شو اینقدم اخبار گوش نده

سوال های مرتبط