۴ پاسخ

هیچی بستنی بخور روش چیز داغ نخور کم کم اکی میشه با اون سمتم غذا نخور.امپول دگزا هم بزن وگرنه ورم میکنی

چندکشیدی

من دندون ک کشیده بودم بخیه خورد دهان شویه بهم داد میگرفتم تودهنم خالی میکردم خیلی خوب بود قرص هم بهم آموکسی سیلین ومترونیدازول داد ک عفونت نکنه

بعد هر وعده مسواک مرتب بزن دهانشویه استفاده کن سعی کن از اون سمت چیزی نخوری

سوال های مرتبط