هیچی بستنی بخور روش چیز داغ نخور کم کم اکی میشه با اون سمتم غذا نخور.امپول دگزا هم بزن وگرنه ورم میکنی
چندکشیدی
من دندون ک کشیده بودم بخیه خورد دهان شویه بهم داد میگرفتم تودهنم خالی میکردم خیلی خوب بود قرص هم بهم آموکسی سیلین ومترونیدازول داد ک عفونت نکنه
بعد هر وعده مسواک مرتب بزن دهانشویه استفاده کن سعی کن از اون سمت چیزی نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.