۵ پاسخ

واس معدس اینحور میشه

واس منم اینجوره دکتر امپول فاموتیدن زد تو سرم یه هفته ای خوب شدم بعدش دوبارع اینجور شدم

درد میکنه یا میسوزه؟ واسه من دقیقا زیر سینه میسوزه یه طوری که انگار ذغال داغ گذاشتی روش

من خیلی وقته اینطورم مخصوصا سمت چپ

نی نی نرفته بالا؟که فشار بیاره

سوال های مرتبط