۷ پاسخ

نان با سهمیه ۲۴۴ تومن
بدون سهمیه ۳۰۰

نان ۳ فکر کنم ۳۰۵ تومن

گیگوز خریدم ۲۴۵ تومن

نان با سهمیه تازگیا چن روزه شده ۲۴۳
ازاد ۳۰۰ وخورده ای

الان بهش سوپرامیل میدم
والا قیمت ها متفاوت هست
یه جا میری آزاد میدن
یه جا ۱۹۰میده
یه جا ۱۸۰
یه جا ۱۴۰-۱۲۰
آخرین قوطی که گرفتم براش و ۹۰تومن داد 🤣

اپتامیل ۳۰۰

آپتامیل 2 پرونترا با سهمیه 184

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان نــــ✨ـــورا🫀 مامان نــــ✨ـــورا🫀 ۱۱ ماهگی
مامان دخملو مامان دخملو هفته هفدهم بارداری