نان با سهمیه ۲۴۴ تومن
بدون سهمیه ۳۰۰
نان ۳ فکر کنم ۳۰۵ تومن
گیگوز خریدم ۲۴۵ تومن
نان با سهمیه تازگیا چن روزه شده ۲۴۳
ازاد ۳۰۰ وخورده ای
الان بهش سوپرامیل میدم
والا قیمت ها متفاوت هست
یه جا میری آزاد میدن
یه جا ۱۹۰میده
یه جا ۱۸۰
یه جا ۱۴۰-۱۲۰
آخرین قوطی که گرفتم براش و ۹۰تومن داد 🤣
اپتامیل ۳۰۰
آپتامیل 2 پرونترا با سهمیه 184
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.