۳ پاسخ

عزیزم منفیه

زود دادی بمون باز

احتمالا منفی هست برای اینکه مطمئن ۴۸ ساعت بعد اگه پریود نشدی ازمایش بتا رو تکرار کن
امپول آزادی سازی استفاده کردی؟

سوال های مرتبط