۳ پاسخ

من سر دخترم مرداد به دنیا اومد همه مدله گرفتم محض احتیاط
اینم انشالله از ماه هفت می‌خرم وسایلشو🫠

من چون خونمون کولر روشن بود همه رو استین بلند گرفتم

همچی گرفتم تقریبا ولی خب سایز های کوچیک چون تابستون به دنیا میاد چیزای زیاد کلفت نگیری

سوال های مرتبط