۱۶ پاسخ

اره
من بچه هام آخر تیر میان احتمالا
دو سه ماه بعدش هوا سرد میشه و من دیگه شرایط خرید کردن ندارم
همین الان لباس های پاییز زمستونشونو گرفتم

من بارونی گرفتم سایزشم بزرگه
انشالله کاپشن هم زمستون میخرم براش چون معلوم نیست جثه نینی چطوره

من که نمی‌گیرم ایشالا زمستون براش میخرم 🫠

تا یک سال رو چند تا لباس میگیرن معمولا هر تایمی دنیا بیاد یکسال بخواد بگیره برای همه فصل ها میشه

مال من اخرای شهریور به دنیا میاد چی بخرم موندم

من کرمانم به احتمال زباد ۲ ۳دس زمستونی سرهمی میگیرم براش
ولی ابادان اونقد خنک نمیشه درحد پتو میشه جمش کرد

نه نمیگیرم چون همون موقع به اندازه اش به مد و طرح میخرم

نه گلم

من برای تو خونه که انشاالله میشه ۶ تا ۹‌ماه چند دست بلوز شلواز میگیرم با یدونه سرهمی تدی

من نگرفتم

من چند دست. گرفتم

اره من یکی دو مدل گرفتم زیاد هم نگرفتم چون‌اون اوایل زیاد هم بیرون‌ نمیرم تو خونه هم که آستین بلند دارم تنش کنم دو مدل بیرونی برام گرفتم اگه خواستم ببرمش بیرون سردش نشه

من یه کاپشن سرهمی براش گرفتم

نه نمیگیرم

ما خوزستان هوامون گرمه لباسای خنک براش میخرم

اره من دخترم اخرای مرداد ب دنیا میاد
چون اونموقع شاید نتونم اونقدر برم بیرون برای خرید دیگ از الان ی کاپشن سرهمی واسش گرفتم ،کلاه اینام میتونی بگیری

سوال های مرتبط

مامان فرزند سوم مامان فرزند سوم هفته شانزدهم بارداری