۷ پاسخ

زیردکمه بادی از روشم بلوز شلوار

یه جا خوندم میگفت لباس بچه باید یه لایه از ادم بالغ بیشتر باشه

یه زیرپوش یه بلوز. بیشتر نه

یه بادی رکابی
و یه بلوز روش

یه زیردکمه و یک سرهمی یا بلیز شلوار

یک زیر دکمه حلقه با یک بلیز رویی
چون مشهد هنوز سرده

خونه گرم باشع یدونه زیر دکمه
سرد باشه روش ی بلوزم میپوشونم

سوال های مرتبط

مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی
مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی