دو هفته اول به سختی،بعدش انگار راهش باز میشه انفجاری میزنه🤣
ولی فعلا دیر میزنه باید صبر داشته باشی
بزارش رو سینه ی خودت و آروم ماساژ بده کمرشو اگرم بند نافش افتاده میتونی رو شکم بخوابونی رو دستت تا بزنه
به سختی😂
بعد ۳۰ روزگی راحت تر زد پسرمن
قبلش نمیزد هرکاریش میکردیم
دمر رو پام میذارم پشتشو ماساژ میدم بهتراز صاف تو بغله
میذارمش روی سینم سرشو با چونم فیکس میکنم و کمرشو از پایین به بالا ماساژ میدم
ماما میگفت حتی اگر آروغ هم نزنه شما ۲۰ دقیقه وقت بذارید ماساژ بدید
البته بچه من الان بلد شده باد معده میزنه دیگه من کمتر نیازه آروغ بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.