با وجود قنداق چجوری اروغ میگیرید از نوزاد ؟؟

۵ پاسخ

من اصلا قنداق نمیکنم بچه گرمش میشه

من میزاشتمش رو شونم راحت میزد

حالا دمری بزار رو دستت نگه دار آروم بزن پشتش

موقع شیر دادن قنداقشو باز کن راحت باشه بچا بعد اروغ قنداقشو ببند

من اصلا قنداق نکردم

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی