۵ پاسخ

از پاراکید بزن جای که دندون در میاره اذیتش کمتر شه

اگ ند اشکال داره چون دوس ندارم استامینوفن و اینا زیاد بخور بزارم یکم بیشتر شد بدم بهش یا همه مامان ها میدن ک بیشتر نشه

قطره استامینوفن

پاراکید بده بهش

پاراکید بدید بهش

سوال های مرتبط