۲ پاسخ

بخور سرد خیلی خوبه برای فصل سرما که بیشتر سرما خوردگی آنفولانزا هست خوبشو بگیر همیشه لازمه

من گرفتن عالیه سرد بگیر من بزرگ گرفتم آلمانی گرفتم نزدیک ۴تومن

سوال های مرتبط