بستگی به دکتر و دستگاهش داره برای من که یازده هفته رفتم گفت پسره دوازده هفته وچن روزم رفتم گفت۱۰۰درصد پسره انومالی هم گفت پسره
به من اصلا توو ان تی احتمال هم نداد یه ماه بعد سونو کردم مشخص شد
بستگی ب دکتر داره من دکتر ان تیم خیلی دقتش بالا بود درست تشخیص داد ولی انومالی جایی دیگ رفتم و جنسیت همونی بود ک ان تی احتمال داده بود
واسه من معلوم نشد بند ناف لای پاش بود
ب من گفت معلوم نیس ۱۵ هفته رفتم صدرصد گفت
برا من گفت ۸۰ درصد پسر ۱۵ هفته قطعی برا جتسیت رفتم پسر بود۱۰۰ درصد انومالیم همون بود خداروشکر اگه جای معتبر بری دقیقه
برا من ۷۰ درصد گفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.