خانوما تو سونو گرافی آنتی چند درصد جنسیت درست میگه

تصویر
۶ پاسخ

قطعی انومالی میگه ولی گاهی وقت ها همون احتمالی با قاطعیت میگه. من بچه اول تو ان تی بهم گفت ۷۰درصد پسر بعد انومالی گفت که بهت گفته بودم که پسر😂😂 ولی الان سر این فسقل گفت خوب مشخص نیست احتمالا دختر فک کنم تشخیص دختر سختتر😆😆😆

دخملیه انگار عزیزم

دختره🩷

دختره😍

دختره اره؟😍😂

احتمالی میگن برای من که اشتباه بود

سوال های مرتبط

مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری