واسه من ان تی گف پسر آنومالی هم پسر
من واسه پسرم همون ntگفتش ک پسره ولی این بار احتمال داد ک دختره یعنی خودشو یا خوب نشون نداده یا مطمعن نبود دکتر بستگی به پوزیشن جنین داره دیگه
بستگی به دستگاهش داره که چقدر واضح باشه و تجربه دکتر
برای من درست بود
طبق چیزایی که توی گهواره دیدم بیشترش اشتباهه
بستگی به جایی ک میری داره
دستگاه باید پیشرفته باشه و دکتر مهارت داشته باشه
مال من گفت ۸۰ درصد دختره آنومالی هم دختر بود
50 درصد
معمولا اولی که میری کم پیش میاد درست باشه خودشونم درصدی میگن بهت مال من سر قبلی گفتن احتمالا پسره ولی سونو بعدی که رفتم گفت دختره
بیشتر اوقات احتمالشون درس دراومده
بستگی به تخصص دکتر داره ولی اگر پوزیشن جنین خوب باشه بین ۷۰ تا ۸۰ درصد درست میشه
بستگی به تبحر دکتر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.