اول هفته ۱۵ اوکیه دیگه
هفته ۱۵ ، ۱۶
حتما آنومالی رو برو چون ۱۰۰درصد دقیق هستش و سونو انتی خیلی احتمال خطا داره البته خود من سونوگرافی ک رفتم انتی بهم نگف
منم مبخوام فردا برم ولی خیلیا میگن نرو تا انومالی ولی نمیتونم صب کنم
هفته ۱۴ میگن صد در صد
من تو انتی بهم گفتن ولی ۱۵هفته و ۶ روز هم دوباره رفتم سونو
منی ک ۱۵ هفته و ۵ روزم بود رفتم گفت دختره دو هفته بعدش ۱۸ هفته رفتم آنومالی گفت پسره فقط تعیین جنسیت ۱۸ هفته رو قبول کن
۱۵ هفته مشخصه
سونو انومالی ۱۸ هفته ام صد در صدی میگن
من ۱۲ هفته برا ان تی رفتم با احتمال ۹۰ درصد گفت پسره
فکنم ۱۴تا۱۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.