برای تعیین جنسیت چند هفته باید رفت سونو گرافی

۱۰ پاسخ

اول هفته ۱۵ اوکیه دیگه

هفته ۱۵ ، ۱۶

حتما آنومالی رو برو چون ۱۰۰درصد دقیق هستش و سونو انتی خیلی احتمال خطا داره البته خود من سونوگرافی ک رفتم انتی بهم نگف

منم مبخوام فردا برم ولی خیلیا میگن نرو تا انومالی ولی نمیتونم صب کنم

هفته ۱۴ میگن صد در صد

من تو انتی بهم گفتن ولی ۱۵هفته و ۶ روز هم دوباره رفتم سونو

منی ک ۱۵ هفته و ۵ روزم بود رفتم گفت دختره دو هفته بعدش ۱۸ هفته رفتم آنومالی گفت پسره فقط تعیین جنسیت ۱۸ هفته رو قبول کن

۱۵ هفته مشخصه
سونو انومالی ۱۸ هفته ام صد در صدی میگن

من ۱۲ هفته برا ان تی رفتم با احتمال ۹۰ درصد گفت پسره

فکنم ۱۴تا۱۶

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۷ ماهگی