۷ پاسخ

دیگه هجده هفته‌ دکترت باید بگه انومالی بری همونم جنسیتو بهت میگن

انومالی بری بهت میگن

چند درصد میشه رو جنسیت با سنو nt حساب کرد؟
دکتر گفت جنسیتش ب دختر میخوره پرسیدم احتمال میدین گفت بله احتمالیه

من ۱۶هفته رفتم

بنظرمن ۱۷ هفته

من نگه داشتم همون انومالی رفتم 🙂
مطمئن تز و دقیق تر بشه

۱۵ هفته میشه

سوال های مرتبط

مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیستم بارداری
مامان مائده مامان مائده ۵ ماهگی