دوستان
از چند هفته برای جنسیت باید رفت؟!

۱۰ پاسخ

۱۸ هفته با سنو سلامت بهت میگه

من چون طاقت نداشتم تا انومالی صبر کنم
۱۴ و ۲ روز رفتم بهم قطعی گفت

بیا برو مسکن ۱۵ هفته پیش شفیعی دقیق بهت میگه

من ۱۵ هفته رفتم دقیق گفت

انومالی ۱۸هفته ولی سونو انتی ۱۲هفته جای خوب بری بهت میگه

من ۱۲ هفتگی قطعی گفت بهم ...
پوزده هفتگی هم رفتم سنو برا وضعیت جنین دوباره تایید کردجنسیتو

من منتظرم فقط 18 هفتم بشه برم🥹

18هفته برو سونو قطعی میگه

۱۶هفته ولی انومالی ۱۸ هفته هم مشخص میکنه برات

۱۶ هفته ولی بهترش همون آنومالیه که ۱۸ هفته اس

سوال های مرتبط

مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙رهام 🩵 مامان 💙رهام 🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۷ ماهگی
مامان مائده مامان مائده ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری