برای تعیین جنسیت باید ۱۵ هفته تموم بشه برم؟داخل ۱۴ هفته هم میشه رفت؟

۴ پاسخ

من دیروز رفتم سونو باز نشون نداد 🤦🏻‍♀️

15 هفته و 4 روز من رفتم دقیق گفت

چندروز پیش با شوهرم سر جنسیت بحث داشتیم خدش می‌گفت تاموقع ب دنیا اومدن دختر بوده 😐😂😂😂بعد بدنیا اومده مادر پدرش گفتن دخترمون کو پرستاران گفتن پسرتون تو دستگاهه 😐😅

هرچی دیرتر بری دقیقتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری