خب بزار یک ماه بچه کامل بشه
درسته گفتن از یک فروردین هرکی بدنیا بیادمیدن بهش ولی دیگه نگفتن همین که بدنیا اومد بهشون میدن
هم تو ثبت احوال ثبت شده هم تو بهداشت خودشون میریزن
برای منم هنوز نریختن
برا ما که هنوز نریختن و اصلا نمیدونم چطوریه ثبت نامیه یا چطور هیشکی هم نمیدونه به بهداشت بگی میگه نمیدونم بیمارستان میگه نمیدونم میری کافی نت میگه نمیدونم کی میدونه خدا میدونه😑😂
اره واقعا میریزن
برا منم سوال شد ؟؟همش میگفتم خوشبحالشون عقب افتادیم ما 😂🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.