۶ پاسخ

خب بزار یک ماه بچه کامل بشه
درسته گفتن از یک فروردین هرکی بدنیا بیادمیدن بهش ولی دیگه نگفتن همین که بدنیا اومد بهشون میدن

هم تو ثبت احوال ثبت شده هم تو بهداشت خودشون میریزن

برای منم هنوز نریختن

برا ما که هنوز نریختن و اصلا نمیدونم چطوریه ثبت نامیه یا چطور هیشکی هم نمیدونه به بهداشت بگی میگه نمیدونم بیمارستان میگه نمیدونم میری کافی نت میگه نمیدونم کی میدونه خدا میدونه😑😂

اره واقعا میریزن

برا منم سوال شد ؟؟همش میگفتم خوشبحالشون عقب افتادیم ما 😂🤪

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۲ ماهگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۲ ماهگی