۲۰ پاسخ

سزارین راحته فقط روز اول راه رفتن سخته
با شیاف و پمپ درد قابل تحمل میشه
بستگی به دکترتم داره ک بعدش زودتر سرپا شی

ای ننهههه😍چه مامان گوگولیییی🥹

من شنیدم میگن سزارین راحت تر از طبیعیه

به سلامتی انشالله زایمان کنی

سلام خانماکسی اینجاتوبیمارستان آیت الله کاشانی تهران زایمان طبیعی انجام داده من ماه آخرم میخوام طبیعی زایمان کنم وخیلی استرس دارمومیترسم

میشه کانال لباستون رو بفرسید

عزیزم اسم سایت لباستون میدید

عزیزم مگه سزارین نیستی؟؟
فک میکنم حدودا ۲۰ روز دیگه داری

من انقدر عمل دوست دارم 😁😁 تنها چیزی که اصلا ترس و اضطراب ندارم براش زایمان

منم وحشت دارم برای منم کمتر ۳0 روزه

سلام عزیزم خوبی شما من پیجتون رو تو اینستا داشتم. چقدر دلم براتون تنگ شده بود خداروشکر اینجا دیدمتون

قابل تحمله

پرنیاجان روبیکاتو لطف میکنی برای خرید لباس

من اولین زایمانم بود و بسیار خوش حالم که انتخاب کردم سزارین رو ،اصلا هیچی حس نمیکنی
من روز دوم بلند شدم کل کارهای خودم و بچم انجام دادم

چه گوگولی شدی 😁😘

ماماناى گیلانی و ساكن رشت تو روبيكا كروه زدم هركى دوست داره ميتونه عضو بشه
https://rubika.ir/joing/BAAIAEJCC0KXLUFBUSYGGTEIJOYSMQZA
از روى لينك اسكرين شات بكيريد وكيى كنيد وتو روبيكا سيو كنيد بزنيد روش يا اشتراك كذارى بيام و بزنيد ازش كيى كنين

سلام پرنیا جون
لباس جدید مناسب حاملگی نمیارین؟

عزیزم من تجربه یه سزارین دارم ، تو اتاق عمل بی حسی زدن اگر نفس کم اووردی حتما بگو بهت اکسیژن بزنن ، 🌹خوش قدم باشه مامان خوشگل 😍

سزارین بهترین انتخابم بود خداروشکر من اصلا درد نداشتم یعنی بعد ریکاوری از پرستار پرسیدم کی دردام شروع میشه😅 ولی چون درد نداشتم اصلا رعایت نکردم از روز اول سرپا شدم که میگن برای بعدا عوارض داره

من ۲تارو سرارین کردم.همش راحته فقط اولین راه رفتنش سخته

سوال های مرتبط