۱۲ پاسخ

من همه جا میبرم غیر از عروسی
خودمم مهمونی ۲۰ نفره برگزار کردم خیلیم بچم خوش گذشت بهش، فقط موقع خواب اذیت شد که اونم در حد یکساعت بود

تا الان نه چون خیلی بغلش میکنن کلافه میشه و بد خواب

من دخترم رو همه جا میبرم اوایل نمیبردم تا یه ذره شلوغ میشد گریه میکرد اصلا بغل کسی نمیرفت فقط میچسبید به خودمون دیدم اینجوری نمیشع شروع کردم بردم بیرون دور دور جمع مهمونی الان انقدر خوب شده با بچه های دیکه بازی میکنه اهنگ بزارن شروع میکنع دست زدن و رقصیدن کلا خیلی اجتناعی تر شده با همسنای خودش تو جمع دالی بازی میکنه اطراف ما بچه زیاده از هر سنی 😂قشنگ با جمع اومی میشه فقط موقع خوابیدن اگر خوابش بیاد اولش اذیت میکنع اما یه پنج دقیقه تپ فاز خواب باشه روی پام بخوابه تپ سروصدا هم میخوابه

منکه هروقت بردم انقد گریه کرده وسطش بلنمون میکنه میریم خونه

نه یکبار رفتم خیلی اذیت شد اصلا نمیخابید نه چیزی میخورد فقد گریه میکرد میترسید پشیمون شدم گفتم خونه میبودم بهتر بود که

اگه ببرم هم یه اتاق دیگه نگهش میدارم

من خانواده شوهرم ینی داداشاش و خانوماشون و بچهاشون میشن ۳۳ نفر هفته ای یکی دوبار همگی جمع میشیم خونه مادرشوهرم دیگه پسرم عادت داره از نوزادی تو این جمعا بوده😂

اره زیااد

من خونه بابام مهمونی باشه نمیرم چ برسه جای شلوغ

برای ۱۳بدر ک بردم خوب بود

نه اصلا
بچم رو همه دست میزنن معلوم نیست ناقل باشن یا نه

بچه من عاشق مهمونیو بیرون وشلوغه🫤😂

سوال های مرتبط