بله مثبته مبارکه
ممکنه خط تبخیر باشه از ی مارک دیگ استفاده کن یا ازمایش بده چون این مارک همش اشتباه نشون میده
اره انگار
من با این مارک زدم مثبت بود با هر مارک دیگه ای زدم منفی بود بعدم پریود شدم
این مارک خطا زیاد داره عا
بعله...
بوی نینی اومد مبارکه🥹😍
برو آزمایش
مبارکه دو بچه داری دیگه😅
مبارکه
آره مثبته تو هم تو وضعیت من موندی
وای پارسال این موقع مال من مثبت بود چقدر باشوهرم دعوا داشتم الانم روپام هست😃
مبارکه
همون لحظه اومد خط دوم. ؟؟؟؟؟؟
بعد چند روز عصی انداختن بیبی زدی؟
خدا کمکت کنه خواهر مبارکه
مبارک باشه باهم بزرگ میشن
بله عزیزم
ب نظر نمیاد مثبت باشه یکی دیگه بزن ببین چطوره!!! یه کم بهت امیدواری بدم😁
جلوگیریت چی بوده؟
منم دیروز زدم مثبت شد حالتو میفهمم 🥲
بنظر مثبته گلم آزمایش خون بده
اره خواهر
وای منم حس میکنم علائم بارداری دارم نمیدونم چکار کنم میترسم تست بدم علائمت چیه؟
مباررکه مثبته
بازم فصل بهار شد و بیبی چکای مثبت شروع شد😂😁
بلهههه
هاله میبینم ولی به بی بی چکا اعتمادی نیست سکته نکن برو ازمایش بده
مبارکه گلم😍جلوگیری نداشتی؟
انگار هاله داره
سکته نکن مثبته
مبارکه عزیزم...خدا قوت😂😅
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.