منم دخترم۴تاآسیاب هاب پایینعصب کشی روکش درست کن گناه داره حالا حالا درنمیادکه بکشی
عزیزم من شهریورپارسال دندونای دخترم رو دونه ای ۵ تومن حدودا روکش پر و عصب کشی کردم خوزستان؛ شهر شما رو نمیدونم
اگر آسیابه باید درستش کنی چون دکتر گفت ۱۰تا ۱۲ سالگی میوفته،من ۴ تا دندون آسیاب دخترمو تا الان که ۷ سالشه درست کردم
سلام عزیزم حتما ببر دندونشو درست کن چون این دندون تا حداقل ده سالگی هست و اینکه اگر درست نشه دندونای کناریشم خراب میکنه
در اولین فرصت عصب کشی کن چون اون دندون آخرین دندونی ک میافته و تا 9و 10سالگی شاید تو دهنش بمونه
عزیزم دندان بچتون رو درست کردید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.