۶ پاسخ

منم دخترم۴تاآسیاب هاب پایین‌عصب کشی روکش درست کن گناه داره حالا حالا درنمیادکه بکشی

عزیزم من شهریورپارسال دندونای دخترم رو دونه ای ۵ تومن حدودا روکش پر و عصب کشی کردم خوزستان؛ شهر شما رو نمیدونم

اگر آسیابه باید درستش کنی چون دکتر گفت ۱۰تا ۱۲ سالگی میوفته،من ۴ تا دندون آسیاب دخترمو تا الان که ۷ سالشه درست کردم

سلام عزیزم حتما ببر دندونشو درست کن چون این دندون تا حداقل ده سالگی هست و اینکه اگر درست نشه دندونای کناریشم خراب میکنه

در اولین فرصت عصب کشی کن چون اون دندون آخرین دندونی ک میافته و تا 9و 10سالگی شاید تو دهنش بمونه

عزیزم دندان بچتون رو درست کردید

سوال های مرتبط