۱ پاسخ

بومادران عفونت و کیست رو از بین میبره و شدیدا خون رو رقیق میکنه کسی که پلاکت نرمال نداره یا خونش رقیقه نباید سرخود استفاده کنه ، رازیانه هورمون پرولاکتینو افزایش میده و برای مادرای شیرده خیلی خوبه ولی کسی که تنبلی تخمدان اینا داره نباید استفاده کنه چون تشدید میکنه هورمونارو بهم میریزه کلا نباید سرخود همچین چیزایی مصرف کرد با متخصص مشورت کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ونهم بارداری