آپتامیل ک اصلا ب دخترمنمیسازه نان ۱۰ماه بهش دادم وزنگیری خوبی نداره الان دکتر گفت گیگوز بدم
فعلا دارم گیگوز میدم ببینم وزنش چجوری میشه
من دوتاش دادم اول آپتامیل دادم چون گیر نیومد الان نان میدم
والا اپتامیل ب بچم نفخ داد دیگ ندادم اما ب بعضیا میسازه
آپتامیل بهتره بود برا دخترم با نان اصلا یک گرم هم اضافه نکرد توی چهل روز
البته بستگی داره برا هر بچه یکدوم خوبه باید امتحان کنی
الآنم آپتامیل ۲ تو استان ما که اصلا پیدا نمیشه
باید امتحان کنی ببینی کدوم روی بچت بهتر میوفته
نات ۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.