من که اکثرا روز و ظهر میشه ولی ساعتش یکی نیس هر روز هر ساعتی که بشه میخورم ولی شب نمیخورم فقط روز
من روزی سه بار میخوردم طعم وانیلی از بار یه پیمانع من که تاثیر خوبی دیدیم توی یه هفته که خوردم
روزی چهار بار😮💨
من دیروز دکترم نوشت برام خریدم
گفت صب و ظهر بعد غذا بخور
دیشب امتحانی یه لیوان خوردم
احساس میکنم حالمو بهم ریخته
نمیدونم از اونه یا نه😩
شما خوردین عوارضی نداشته براتون؟
صبح وشب
غروب مصرف میکنم
رو قوطی نوشته دو بار در روز من یه لیوان ظهر، یه لیوانم غروب یا شب میخورم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.