سلام مامانا پودرلیدی میل کی استفاده می‌کنید صبح یاشب

۷ پاسخ

من که اکثرا روز و ظهر میشه ولی ساعتش یکی نیس هر روز هر ساعتی که بشه میخورم ولی شب نمیخورم فقط روز

من روزی سه بار میخوردم طعم وانیلی از بار یه پیمانع من که تاثیر خوبی دیدیم توی یه هفته که خوردم

روزی چهار بار😮‍💨

من دیروز دکترم نوشت برام خریدم
گفت صب و ظهر بعد غذا بخور
دیشب امتحانی یه لیوان خوردم
احساس میکنم حالمو بهم ریخته
نمیدونم از اونه یا نه😩
شما خوردین عوارضی نداشته براتون؟

صبح وشب

غروب مصرف میکنم

رو قوطی نوشته دو بار در روز من یه لیوان ظهر، یه لیوانم غروب یا شب می‌خورم.

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد