وانیلو نگیر مضخرفه
من دیروز گرفتم ۲۴۳ خیلی هم خوشمزه بود موزیشو گرفتم
من ۳۵۰ گرفتم
همه اینارو میخورم یکم وزن اضاف کنم فایده نداره
۳۶۵ گرفتم
منم چند هفته پیش گرفتم ۳۷۰خداکنه گرون نشده باشه میخوام برم بگیرم
من یه هفته پیش گرفتم ۳۳۵ تومن طعم وانیلی
۳۰۰وخورده ای گرفتم
من خریدم دیروز
نزدیک ۴۰۰😭
من ۳۷۰ خریدم ولی شنیدم جدیدش شده ۷۰۰و خورده ای
هم ۳۶۵هست یوقتاام ۲۴۵میخرم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.