خانوماقیمت پودرلیدی میل چنده؟

۱۱ پاسخ

وانیلو نگیر مضخرفه

من دیروز گرفتم ۲۴۳ خیلی هم خوشمزه بود موزیشو گرفتم

من ۳۵۰ گرفتم

همه اینارو میخورم یکم وزن اضاف کنم فایده نداره

۳۶۵ گرفتم

منم چند هفته پیش گرفتم ۳۷۰خداکنه گرون نشده باشه میخوام برم بگیرم

من یه هفته پیش گرفتم ۳۳۵ تومن طعم وانیلی

۳۰۰وخورده ای گرفتم

من خریدم دیروز

نزدیک ۴۰۰😭

من ۳۷۰ خریدم ولی شنیدم جدیدش شده ۷۰۰و خورده ای

هم ۳۶۵هست یوقتاام ۲۴۵میخرم من

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری