۱۱ پاسخ

وای برای منم دکتر نوشت بچم تو ۱۸ هفته ۴۵۶ گرم بود گفت کمه ی بار بیشتر استفاده نکردم میگن بچه به پروتئین گاوی آلرژی پیدا میکنه منم ترسیدم دیگه استفاده نکردم بیشتر بستنیو کباب اینا میخورم با کره بادام زمینی

کاکائوییش من خوردم خوشمزس

من کاکائو میخورم ولی مزش خوب نیست بنظرم😷😷😷

من که کاکائیشو گرفتم اصلا نمیتونم بخورم از بوش هم حالت تهوع میگیرم یه قطره میخورم عوق میزنم

من وانیل دوست دارم

کاکائوی میخورم با شیر خوبه مزش

من توت فرنگی می‌خوردم خوب بود

من وانیلیشو خوردم خوب بود

نی نی وزنش چنده

کاکائویی خوشمزس

سلیقه ای هست من وانیلی دوست دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری