پودرلیدی میل چ طعمش‌خوشمزست زودجواب بدین میخام بخرم

۲۲ پاسخ

سرخود میخای بخوری ؟؟؟

وانیل

من وانیلی میخورم خوبه

موزی ته مزه ماهی میده
کاکائویی ته مزه خاک 😄 ولی از موزی خیلی بهتره

موزی خیلی خوبه

کاکائو

من وانیل گرفتم خوشمزه هست

کاکائو بهتره موز هم مزش خیلی خوبه ولی بشدت شیرینه من کاکائوییش پیشم بهتر بود

چ قیمت خریدین

موووز
توت حال بهم زنه

موزی و وانیلی

من انترا میل میخورم طعم وانیل اصلا بدمزه نیس .لیدی میل هم شنیدم وانیلیش خوبه اگ‌پیدا کنی

چ قیمته

موزی

موز مثل شیر موز

چ قیمته

من کاکائویی رو میخورم

خوشمزه ک نیس .نسبت ب بقیه بهتره

من شنیدم کاکائو

بستگی ب سلیقت داره.برا من کاکائویی خوشمزس

کاکائویی عزیزم

وانیل یا کاکائو

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری