اینم کیکش بود
بردمش کافه
اینم خیلی دوست داشتم
یکی از مامانای گهواره گذاشته بود
کیک.
تاپیک آخرم و ببین ایده بقیه مامان ها و ببین
چندتا مورد هم خودم از قبل داشتم برات میفرستم
منم نمیدونم امسال برای تولد پسرم چیکار کنم
پارسال ی تولد گرفتم با بادکنک آرایی و عکاس همه اینا تو خونه با حدود ۲۰ نفر مهمان
امسال نمیدونم باز اینکارو کنم یا ک ی کیک بگیرم و چند تا بادکنک ببرم فضای باز عکاسی کنم ولی خب پسر من خردادیه تو جنوب اون تایم انقدر هوا گرمه ک اصن نمیشه بچرو تو روز برای عکاسی ببریم فضای باز
این تم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.