۱۴🥲🥲
دخترم هشت کیلو
دختر من ۹کیلوعه هیچی نمیخوره به زور یه چند تا لقمه
پسر منم 8300 وزنشه
کمه. ولی خب زینک هم میدم غذا میخوره یکمی ولی دنبالش باید بدوئم چیزی بدم بازیگوشی میکنه تحرکشون بالاست
میران ۱۵کیلوعه
ولی خب بچه ها فرق میکنن میران غذا خوردنش خداروشکر خیلی خوبه ب خانواده شوهرم رفته تا صبح بشینن بخورن اینم پا ب پا میخوره
۱۰/۷۰۰
اگر غذا نمیخوره به این موضوع توجه کن که بچه ها توی این سن میخوان مستقل غذا بخورن ،خیلی وقتا چون ماها مجبورشون میکنیم از دست ما غذا بخورن لجمیکنن و کلا غذا نمیخورن اگر بذاری جلوش درسته کثیف کاری میکنه اما همون کار باعث میشه اشتهاش باز بشه حتی تایم غذا ذوق هم بکنه
بستگی ب وزن تولد داره اگر بهداشت میگه روی نموداره نگران نباش
۹کیلوئه🥲
پسر من یک سالگی ۱۱.۸۰۰بود الانا چک نکردم
دختر منم ۸ کیلو لب به غذا نمیزنه
دختر منم یکسالگی 8/500 بود
هنوزم بنظرم تغییر نکرده
هیچی نمیخوره
امروز میخام برم براش شربت زینک بخرم بلکه به اشتها بیاد
عزیزم چرا عیب رو بچه میزاری وزن یکسالگی ب وزن تولد ارتباط داره بعد دختر و پسر باهم متفاوت هستند بستگی داره شیرخشک خورده یا شیرمادر و هزار عامل دیگه
دختر من ۹ کیلوعه هیچیم نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.