خانومای ارومیه ای بیمارستان صولت چجوریه خوبه؟

۲ پاسخ

من شفا بودم اتاق عملش خیلی قدیمی بد بود تقریبا هم سطح هستن از همه بهتر میلاد هست

سوال منم هست! دکترت کیه ؟

سوال های مرتبط

مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری