من این کرم و میزنم واسه رد بخیه هام نظرتون چیه ؟

تصویر
۶ پاسخ

معذرت می‌خوام شما ۲تا بچه دارید ؟
بعد ورزش هم میکنید ؟

چجوری خودت استفاده کردی نتجه دیدی

قیمتش چنده؟من دکترم واسم نوشت که از یک ماه بعد سزارینم شروع کنم استفاده کردن بعد دیروز قیمت کردم ۴ و پونصد منم نخریدمش😁

این کرم عالیه.چند گرفتید عزیزم‌؟من دکترم گفت یجوری بخیه میزنم نیازی ب کرم نیست اصلا البته ثابت شدس خیلی با تجربه هستش ولی بازم دلم میخواد ردی نمونه

من موقع عمل بینیم دکتر برام نوشت خیلی خوب بود برا رد بخیه

نتیجه رو بگو به ما عزیزم 🌸🙏

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی