اهن جدا خیلی بهتره چون معمولا چیزی ک اهن و مولتی و زینک ایناداره درصدشون کمه .اهن جدا خیلی بهتره و دندون هم سیاه نمیکنه.اهن سیدرال خیلی خوبه و مولتی هم بیبی جویس بگیر
برا بچه؟ قطره آهن جدا بگیر اونمولتی هایی که آهن دارن معمولا دندونو سیاه میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.