۲ پاسخ

اهن جدا خیلی بهتره چون معمولا چیزی ک اهن و مولتی و زینک ایناداره درصدشون کمه .اهن جدا خیلی بهتره و دندون هم سیاه نمیکنه.اهن سیدرال خیلی خوبه و مولتی هم بیبی جویس بگیر

برا بچه؟ قطره آهن جدا بگیر اون‌مولتی هایی‌ که آهن دارن معمولا دندونو سیاه میکنن

سوال های مرتبط