۲۶ پاسخ

فقط دلم برا بچت میسوزه برا خودت نه

عزیزم خیلی اشتباه بزرگی کردی با یکی حتی در حد چت به شوهرت خیانت کردی، بشینید باهم حرف بزنید بگو اشتباه کردی برای زندگیت هر کاری میتونی بکن. اگر شوهرت بهت خیانت میکرد حتی در حد حرف چکار میکردی، خودت بزار جای شوهرت باهم حلش کنید اگر راه داره نذار زندگیت بهم ریزه بخاطر بچه ات تلاش کن

عزیزم ما همون یدونه شوهرو موندیم چجوری راضی کنیم اون تو با داشتن بچه و شوهر افتادی دنبال یکی دیگه؟؟؟ ببخشید که رک گفتم اگه من بودم الان شوهرم زنده به گورم میکرد

در چ حدی خیانت کردی؟ توی چت چیا گفتی ک شوهرت دیده اینجوری شده

میدونی چیه بدی خیانت اینه که طرف وقتی پشیمون میشه که شوهرش یا همسرش بفهمه اونموقع میگ وای چ غلطی کردم
دقیقا شوهرم تا وقتی من نفهمیده بودم که پشیمون نبود هنوز خوشحالم بود که چه قدر زرنگه ،بعد اینکه میفهمن که معلومه میگن پشیمونیم و غلط کردیم
نه پس میخان بگن اره خوب کاری کردیم....
تو هم قبل اینکه حتی با اون اقا صحبت میکردی باید به فکر دوریت از بچت میبودی

برای چی بیکار نشستی پاشو برو در خونشون مامور ببر خودت تنها حتی اگ پدرت پشتت نیست بچه رو تو این سن کسی نمیتونه از مادرش بگیره برووووووو نشین خونه برو در خونشون

به شوهرت خیانت کردی و گفتی بیاد جلو اون طرف بیاد چیکار کنه غیر از س ک س؟ حالا توقع داری بچتو بهت بده ؟ و ببخشه اصلا نمیشه امکان نداره درسته زات انسان تنوع پسنده اما خیانت خیانته
بهش بگو گوشیمو ازم بگیر نزار هیچ جا برم ولی بزار بیام پیش بچم قول میدم که گوشی نخام جایی هم بدون تو نرم حتی جلو در التماسش کن

ب همسرت زنگ بزن بگو بیا بریم بیرون حرف بزنیم حداقل بخاطر دخترمون . شاید بیرون رو در رو حرف بزنید مشکلتون درس بشه

عشقم قضاوتت نمیکنم ولی کاش به عواقبشم فکر میکردی 🥺🥺🥺🥺

خیانت بزرگترین اشتباهه حتی اگه شوهرت بد بود ناراضی بودی ازش باید طلاق بگیری
خیلی کار بدی کردی
یجوری از دل شوهرت در بیار معذرت خواهی کن بگو دیگه تکرار نمیشه

اون حق نداره بچه رو ازت بگیره ، حق داره ازت جداشه اما گرفتن بچه نوزاد ظلم در حق اون بچس

به اون کسی ک باهاش حرف میزدی گفتی بخاطرش چه بلاهایی سرت اومده؟برین بهش بلاکش کن
به شوهرتم حتی شده بگو گوه خوردم نفهمی کردم بزار بیاد دنبالت نزار بچت بمونه تو دست اینو اون

چی شده مگه

گلم اگه بره دادگاه و پرینت چتاتو بگیرن دردسر میشه

اگه بهش خیانت نکردی با شوهرت صحبت کن بهش پیام بنویس بده براش کامل توضیح بده اشتباه میکنه بهش بگو من تو رو دوست دارم و زندگیمون بهت خیانت نمیکنم

اخی عزیزم خیلی سخته. حتما الان بی قراری می‌کنه . با مأمور برو در خونش

خب یبار کامل و دقیق توضیح بده چی شده ک کسی ک بلده یا تجربه داره بتونه کمکت کنه

چرانشستی بلندشو‌برو‌درخونشون جیغ و داد بچتوبگیر

برات دعا ميكنم زودتر دخترت رو ببيني ان شالله

ما که نفهمیدیم چی شذه ولی اگر تایید بشه عدم صلاحیت حضانت میدن باباش

چیزی دیده ازت که دعوا کردین ؟؟؟؟؟؟.

دقیقا چیکار کردی؟؟
یه هفتس نذاشتن ببینیش؟
چیشده؟

خیانتت در چه حد بوده مگه؟

کجاس مگه؟

چی شده کجای مگه بچت کجاست

چی شده مگه

سوال های مرتبط

مامان گل خوشبو مامان گل خوشبو ۱۴ ماهگی