۵ پاسخ

عزیزم پیاز نزن نفخ میکنه

من سبزی هم میزنم سیب زمینی نمیریزیم 😁

اولین سوپ مرغ هویج برنجه

اولین سوپ باید برنج سیبزمینی مرغ باشه پیاز من تازه میخام بزنم میره۸ ماه

دوتا چنل دارم روبیکا میخای بهت بدم واقعا غذاهای خوبی میذارع

سوال های مرتبط

مامان پسر بهار🌻🌻 مامان پسر بهار🌻🌻 ۱۴ ماهگی
مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ سالگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی