۶ پاسخ

ن والا آبجی های من چندمین بچه شون ۴ خورده ای بودن بازم طبیعی اوردن

ماله من 4کیلو صد گرم بود سز نکردن

داداش من 4 کیلو و 200 گرم بود دنیا اومد طبیعی بدون بخیه شکم سوم مامانم بود

اینا همش حرف دختر عمه همسرم بچش بالا ۴ کیلو بود طبیعی آورده چقدم بخیه خورد

ن من ک دوستم ۴کیلو بود سز نکردن

زایمان قبلی اگر سزارین بوده باشی بله
ولی کلا بچه بالا چهار کیلو سزارین میشی

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد