ن والا آبجی های من چندمین بچه شون ۴ خورده ای بودن بازم طبیعی اوردن
ماله من 4کیلو صد گرم بود سز نکردن
داداش من 4 کیلو و 200 گرم بود دنیا اومد طبیعی بدون بخیه شکم سوم مامانم بود
اینا همش حرف دختر عمه همسرم بچش بالا ۴ کیلو بود طبیعی آورده چقدم بخیه خورد
ن من ک دوستم ۴کیلو بود سز نکردن
زایمان قبلی اگر سزارین بوده باشی بله
ولی کلا بچه بالا چهار کیلو سزارین میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.