بالای ۴۵۰۰
فک کنم بالای ۴ کیلو سزارین میکنن
بالای ۴
4 و نیم😅🤌🏻
من بچم4 وخورده ای بود اصلا قبول نکردن سزارین بیشعورا، اخه 4وخورده ای بچه چجوری از اونجا بیاد بیرون؟؟ منم جثه ام ریزه میزس اصلا رحمم توانایشش رو نداشت.. 20تا بیمارستان رفتم همه گفتن باید اول درد طبیعی بکشی اگ طبیعی نیومد سزارین اورژانسی میشی😐💔دیگه هیچی رفتم خصوصی بزور قبول کردن سزارینم کنن اختیاری با کلی پول
دخترخالم چند روز پیش رفت گفت قانون جدید اومده باید ۵ کیلو باشه
بالای ۴ کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.